آزمایشگاه سئوتحلیل رایگان سایتلغت نامه سئوآزمون رایگان سئو

آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش طراحی سایت

رسانهکتاب های الکترونیکی سئوپادکست های صوتی سئوویدئوهای آموزشی سئونرم افزار های تخصصی سئو

مشاهده دوره های سئو

دلایل پایین بودن رنکینگ مجموعه صفحات یک سایت

جمعه تخت سفید

جمعه تخت سفیدجمعه تخت سفید در تاریخ 9 فوریه 2017

سلام خدمت دوستان عزیز, لرنو وب امروز هم طبق معمول هرهفته متن ویدئو و خود ویدئوی سایت moz را که این بار در تاریخ 9 فوریه 2017 منتشر شده است را برای شما ترجمه و منتشرکرده تا مطالعه و مشاهده فرمایید ممنونم از همراهیتان.

تشخیص این که چرا مجموعه صفحه‌های یک سایت ممکن است دارای رنکینگ ضعیف باشند- تخته سفید جمعه
رنکینگ شما افت پیدا کرده است و شما دلیل آن را نمی‌دانید. شاید ترافیک شما نیز کم شده است و یا شاید تنها بخشی از سایت، رنکینگ خود را از دست داده است. این معمولاً یک راز مهم و اغلب پیچیده برای حل کردن است و و زمانی که شما به تحقیق می‌پردازید، باید چند مورد را در آن لحاظ کنید. در این تخته سفید جمعه، "رند" فرایند دقیقی را با شما به اشتراک می‌گذارد تا تشخیص دهید چه اشتباهی رخ داده است و منجر به افت رنکینگ شما شده است؟ چرا این اتفاق افتاده است و چگونه باید فرایند بازیابی را شروع کنید؟
 
متن ویدیو
طرفداران موز حالتان چطور است؟ به نسخه دیگری از تخته سفید جمعه خوش آمدید. این هفته درباره تشخیص مشکلات یک سایت، به خصوص بخشی از صفحه یک سایت صحبت می‌کنیم و بیان می‌کنیم که چرا ممکن است آن‌ها دارای عملکردی ضعیف باشند؛ چرا ترافیک آن‌ها با افت مواجه شده است؛ و چرا رنکینگ آن کاهش پیدا کرده است؛ و چرا هر دوی این عوامل با هم کاهش پیدا کرده‌اند. بنابراین، تقریبا فرایند گسترده‌ای در پیش داریم، بهتر است شروع کنیم.

مرحله اول: مشکل را کشف کنید
اول از همه، اولین مرحله‌ کشف مشکل و یا یافتن این است که آیا در واقع مشکلی وجود دارد؟ اگر شما دارای وب‌سایت بزرگی می‌باشید، و یا صحبت ما درباره سایتی باشد که دارای ۲۰ یا ۳۰ و یا حتی صدها صفحه است، می‌توان گفت این یک مشکل بزرگ نیست. اما بیشتر وب‌سایت‌هایی که برای سئو روی آن‌ها کار می‌کنیم، دارای هزاران، ده‌ها هزار، و صدها هزار صفحه است. بنابراین، من اصرار دارم که کارهای زیر را انجام دهید:

الف- با بخش‌های متفاوت یک سایت همانند بخشی مجزا رفتار کنید. باید به آن‌ها به صورت انفرادی نگاه کنید.
زمان‌های زیادی، زیر پوشه‌ها و یا ساختارهای url در این جا سودمند واقع می‌شوند. بنابراین، ممکن است بگویند بسیار خوب من قرار است منحصرا به بخش اخبار سایت MySite.com نگاهی کنم. آیا این باعث کاهش رنکینگ می‌شود؟ آیا این باعث کاهش ترافیک می‌شود؟ و یا مشکل از پست‌های بلاگ من و یا محتوا و یا مشکل از شهر و مکان است؟ فرض کنید که من دارای وب‌سایتی باشم که در آن اطلاعات جمعیت یک شهر وجود دارد. بنابراین، من برای بسیاری از این نوع کوئری‌ها (درخواست‌ها) رنک‌دهی را انجام می‌دهم، اما به نظر می‌رسد که من برای تعداد خیلی کمی از آن‌ها کار رنکینگ را انجام داده‌ام و این صفحه‌های شهرهای من است که دارای اجرای ضعیفی به نسبت چند ماهه گذشته و یا سال گذشته در این زمان می‌باشند.

ب-در طول زمان ترافیک خود را از جستجوها بسنجید
من به بخش تحلیل گوگل (گوگل آنالیتیکس) و یا هر تحلیل دیگری که شما از آن استفاده می‌کنید، می‌روم. ممکن است چیزی شبیه این مشاهده کنید که بسیار خوب، من قرار است به بخش شهرهای یک سایت نگاهی بیاندازم. اگر شما ساختار url‌های خود در قسمت مد سازماندهی کنید، از زیر پوشه‌ها استفاده کنید. این بهترین راه است. سپس نگاهی می‌کنید و می‌بینید که افت ترافیک شدیدی داشته‌اید. در واقع شما برای این صفحه‌های خاص با مانع مواجه شده‌اید.
شاید این اطلاعات درون بخش تحلیلی شما پنهان شده باشند، چرا که مابقی سایت شما دارای عملکرد خوبی است. محتوای شما از بالا و از راست چیده شده‌اند و بنابراین، شما متوجه افت آهسته‌ای شده‌اید، اما اگر به ترافیک برای یک زیر بخشی که دارای عملکرد ضعیف است -همانند بخش شهر‌ها- نگاه کنید، متوجه می‌شوید که موضوع به آن اندازه حاد نیست.
به همین دلیل می‌خواهم شما را دعوت به استفاده از گوگل ترندز کنم. چرا؟ چرا من باید به گوگل ترندز بروم؟ چون من می‌خواهم شما به بعضی از کلمات کلیدی و موضوعات بزرگ در گوگل ترندز نگاهی بیاندازید و متوجه شوید که هم‌زمان، افتی جدی در حجم جستجو وجود دارد. اگر تقاضای جستجو در حال افزایش باشد و یا در دوره‌ای از زمان ثابت باقی بماند -که این نیز به نوبه خود باعث از دست رفتن ترافیک می‌شود- باید گفت این همان اتفاقی است که قطعاً شما باعث آن شده‌اید و این اتفاق از سوی جستجوکنندگان نیست. اما اگر دیدید ترافیک کاهش پیدا کرده است (برای مثال، شاید بتوان گفت شما برای اطلاعات جمعیتی سال ۲۰۱۵ دارای رنکینگ خوبی بوده‌اید)، در این صورت معلوم می‌شود که مردم اکنون به دنبال اطلاعات جمعیتی برای سال‌های ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ می‌باشند. شاید این بخشی از مشکل باشد که تقاضای جستجو کم شده است و منحنی شما نیز با آن مطابقت دارد.

ج- کوئری‌های تشخیص را اجرا کنید و یا از داده‌های ردیابی رنک استفاده کنید
این یکی از دلائلی است که من می‌خواهم برای این نوع کوئری‌هایی که ترافیک زیادی دریافت می‌کنند، از ردیاب رنک استفاده کنم.

1- هدف خود را روی کلمات کلیدی بگذارید. در این حالت شاید "رشد جمعیت دنور" مد نظر ما باشد، شاید این یکی از کلمات کلیدی شما باشد. می‌توانید موارد زیر را مشاهده کنید: آیا من هنوز برای این کلمه کلیدی رنکی دریافت می‌کنم؟ رنک که من برای این کلمه کلیدی چقدر خوب خواهد بود؟ آیا به نسبت به رنکینگ قبل ضعیف‌تر عمل کرده‌ام؟

2- نام برند‌ها را بررسی کنید و کلمه کلیدی را مورد هدف قرار دهید. بنابراین، در این حالت نام سایت من به علاوه یک کلمه کلیدی رشد جمعیت دنور و یا رشد جمعیت دنور در MySite.com مدنظر قرار خواهند گرفت. اگر برای آن دارای رنکینگ نشدید، این نشان‌دهنده یک مشکل جدی است؛ نوعی جریمه و یا نوعی ضعف که به نام برند و یا وب سایت شما مربوط است.

3- به دنبال متن ۱۰ تا ۲۰ کلمه‌ای از یک محتوای صفحه، بدون نقل قول (کوتیشن) باشید. تعداد این کلمات کمتر می‌تواند باشد، مثلاً به اندازه شش یا هفت کلمه. آیا می‌تواند بلندتر هم باشد؟ در صورت لزوم می‌توان مقدار آن را به 25 کلمه افزایش داد. اما اساسا من می‌خواهم رشته‌ای از متن را که در صفحه وجود دارد، بگیرم و آن را در صفحه موتور جستجوی گوگل قرار دهم (نه در نقل قول یا کوتیشن). من نمی‌خواهم در اینجا از نقل قول‌ها استفاده کنم، فقط می‌خواهم ببینم عملکرد آن به چه صورت است. شاید در اینجا چند خط از متن آورده شود.

4- به دنبال رشته متنی ۲۰ کلمه‌ای با نقل قول (کوتیشن) بگردید. اینها متن‌هایی در جملات جستجو شده در گوگل می‌باشند. اگر من بابت رشته‌های متنی که در نقل قول (کوتیشن) قرار ندارند، دارای رنکینگ نباشم، اما برای متن‌های موجود در نقل قول (کوتیشن) دارای رنکینگ باشم، به این صورت آن را شرح می‌هم که این ممکن نیست نوعی از کپی محتوا باشد. شاید کیفیت محتوا تغییر کرده است و یا شاید مشکل از لینک پروفایل است و یا گوگل به نوعی مرا جریمه کرده است.

5- سایت: urlstring/ خوب، شاید من برای "سایت: اسم سایت. Com/ شهرها/ دنور" جستجو کنم و مشاهده کنم که گوگل صفحه من را نشان داده است. چه زمانی گوگل صفحه من را ایندکس کرده است؟ حدود چند ماه می‌گذرد. من تعجب می‌کنم که آن‌ها هنوز باز نگشته‌اند. شاید مشکل از خزنده (crawl) باشد یا مشکل از robots.txt یا مشکل متا روبات‌ها و چیزی شبیه این‌ها باشد. من کاری می‌کنم که گوگل به این مشکلات بر نخورد و یا شاید به کل چنین مشکلاتی پیش نیاید. و این نیز منجر به نتایج صفر خواهد شد، به این معنی که گوگل این صفحه را اصلاً ایندکس نکرده است. اکنون ما به مشکل دیگری برخورد کرده‌ایم.

د- ابزار‌های خود را چک کنید
1- کنسول جستجو گوگل. من از این جا شروع کردم، به خصوص در بخش مشکلات سایت.

2- ردیاب رنک خود را بررسی کنید یا به بررسی هر ابزاری که از آن استفاده می‌کنید، بپردازید. حال این ابزار می‌خواهد "موز" (Moz) باشد و یا چیز دیگری.

3- نظارت خزنده (crawl monitoring) و نظارت درون صفحه‌ای. خوشبختانه شما چنین امکانی را دارید. این نظارت می‌تواند از طریق Screaming Frog صورت بگیرد. شاید شما در طول زمان خزنده‌ها را اجرا کنید و یا دارای یک سیستم ردیابی باشید. موز خودش دارای یک سیستم خزنده است. OnPage.org نیز دارای یک سیستم خزنده بسیار خوب است.

4- زمان فعال‌سازی سایت. من ممکن است Pingdom و یا دیگر چیزهایی را که به من چنین هشداری می‌دهند را بررسی کنم که می‌گویند: "که یک دقیقه صبر کن، این سایت از هفته پیش برای چند روز غیر فعال بوده است، به همین دلیل است که میزان ترافیک نیز کاهش پیدا کرده است." یا هشدار‌هایی از این قبیل.

مرحله دوم: فرضیه‌هایی برای کاهش ترافیک/ رنکینگ ارائه دهید
بسیار خوب، شما تشخیص خود را داده‌اید و اکنون زمان آن است که فرضیه‌ای ارائه دهیم. اکنون که ما می‌دانیم مشکل از کجاست، می‌خواهیم درک کنیم که چه چیزی باعث بروز این مشکل شده است. بنابراین، در این جا شما با دو موقعیت مواجه می‌شوید: رنکینگ‌ها یا ثابت باقی مانده‌اند، یا بالا رفتند؛ اما ترافیک همیشه افت داشته است.

الف- اگر رنکینگ‌ها بالا باشند اما ترافیک پایین باشد
در این حالات باید پنج مورد را در نظر قرار گرفت که بیشتر مواقع مقصر می‌باشند.

1- ویژگی‌های جدید "سرپ" (SERP). اسنیپت‌هایی وجود دارند که وارد نتایج جستجوی رشد جمعیت شهرها شده‌اند، و نتایجی که در اول لیست ظاهر می‌شده‌اند، دیگر شبیه نتایج کنونی نیستند. اگر شما دارای آن اسنیپت نباشید، در برابر یکی از رقبایتان شکست می‌خورید و جای خود را به او می‌دهید.

2- تقاضای کمتر برای جستجو. همان‌گونه که در گوگل ترندز در این مورد صحبت کردیم، من نگاهی به تقاضاهای جستجو انداختم. دیگر همانند قبل افراد زیادی این جستجو انجام نمی‌دهند.

3- مشکلاتی درباره برند یا اعتبار. رنکینگ من خوب است، اما مردم به دلایلی از من متنفرند. مردمی که در این‌باره جستجو می‌کنند، فکر می‌کنند برند من موذی یا بد است و یا حتی همانند قبل سودمند نیست. بنابراین، من نیز مشکلاتی دارم و مردم روی نتیجه‌های من کلیک نمی‌کنند. مردم صرفاً به خاطر اعتبار، روی نتایج دیگری کلیک می‌کنند و آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

4- مشکلات اسنیپت. من دارای همان رنکی می‌باشم که قبلاً بوده‌ام، اما دیگر جذاب نیستم. دیگر دارای آن اسنیپتی نیستم که در نتایج جستجو روی آن بیشترین کلیک را بکنند. در عوض، بقیه رقبا از این کلیک‌ها کسب درآمد می‌کنند.

5- تغییر در شخصی سازی یا مکان که تحت تاثیر گوگل است. این همان حالتی است که در آن هر کسی که به دنبال نام شهر و رشد جمعیتی آن است، دارای نتایجی مشابه می‌شود. اما اکنون مردم به طور تصادفی نتایجی متفاوت را به دلیل دستگاهشان و یا چیزی که در گذشته روی آن کلیک کرده‌اند و یا به دلیل موقعیت مکانیشان دریافت می‌کنند. بیشتر دلیل این نتایج متفاوت، موقعیت مکانی است.
بنابراین، برای بیشتر سئوکارها در سال‌های زیادی "مشاوره سئو"، نتایح مشابهی را در جستجو به ارمغان می‌آورد. سپس گوگل نتایج "مپ" را پیشنهاد کرد و گروه‌های زیادی را به سمت آن سوق داد و اکنون نتایج "مشاوره سئو" در نتایجی با رنک‌های مختلف در هر شهر و هر جغرافیایی که در آن جستجو می‌کنید، ظاهر می‌شود. اغلب اوقات این باعث افت ترافیک حتی با بالا بودن رنک می‌شود.

ب- رنکینگ و ترافیک هر دو کم باشند
اگر مشاهده کردید که رنکینگ و ترافیک هردو افت پیدا کرده‌اند، به احتمال زیاد اتفاقاتی دیگری در حال افتادن است. بعضی از این اتفاقات هنوز هم مسئول‌اند. همانند مشکلات اسنیپت که می‌توانند باعث افت رنکینگ و ترافیک شما شوند و یا مشکلات اعتبار و یا برند می‌توانند باعث افت میزان کلیک روی لینک شما شوند و این‌ها همه می‌توانند باعث افت شما شوند. اما اغلب اوقات چیزی شبیه موارد زیر اتفاق می‌افتد:

1 و 2- محتوای کپی شده و یا کیفیت کم یا محتوای کم. گوگل فکر می‌کند که آن چه که شما ارائه می‌دهید، به اندازه کافی خوب نیست.

3- تغییر دادن نظر جستجوکننده. افرادی که به دنبال رشد جمعیتی می‌باشند، خواهان چیزی بودند که شما آن را عرضه می‌کردید، اما اکنون به دنبال چیزهای متفاوتی هستند و رقبای دیگری در جستجو آن را ارائه می‌کنند و  شما از انجام آن غافل شده‌اید. بنابراین، گوگل رنک شما را کمتر می‌کند. با این که محتوای شما هنوز از کیفیت خوبی برخوردار است، اما نمی‌تواند در خدمت اهداف جستجوکننده جدید در بیاید.

4- باختن شرایط به رقبا. شاید شما اکنون دارای لینک‌های بدتری نسبت به آن‌ها و یا لینک‌های نامرتبط‌تری باشید و یا شاید شما کوئری جستجوکنندگان را برطرف نمی‌کنید؛ رابط کاربری (UI) شما و یا UX شما نیز خوب نیست؛ هدف‌گذاری کلمه کلیدی شما به خوبی آن‌ها نیست؛ کیفیت محتوا و ارزش منحصر به فردی که شما آن را ارائه می‌کنید، به خوبی رقبا نیست. زمانی می‌توانید متوجه این موضوع شوید که اگر دیده‌اید که یک یا دو رقیب دارای رنک بالاتری نسبت به شما می‌باشند.

5- مشکلات فنی. خوب، اگر من متوجه شوم که خزنده مشکل‌ساز شده است، در واقع صفحه من دیگر در فهرست آورده نمی‌شود و گوگل صفحه من را برای مدتی طولانی آپدیت نمی‌کند. شاید من به دنبال چیزهایی دسترسی‌پذیر بوده‌ام؛ شاید به دنبال سرعت بوده‌ام و یا شاید دارای مشکلی همانند به کارگیری "گوگل بات" بوده‌ام؛ مشکلاتی از قبیل https و یا محتوای قابل ایندکس شدن؛ شاید گوگل نمی‌تواند محتوا را در صفحه من ببیند، چرا که من تغییراتی را در تکنولوژی نمایش آن اعمال کرده‌ام؛ شاید نوع خزنده را عوض کرده‌ام و یا مشکلات ساختاری برای لینک داخلی من به وجود آمده است؛ مشکلاتی برای robots.txt؛ مشکلاتی برای تگ ربات‌های متا؛ و از این دست مسائل.
شاید کسی در تیم عملیات فنی من تصمیم گرفته است که "این بات از Mountain View دردسرساز است و برای پهنای باند برای ما هزینه‌آور است، بهتر است آن را بلاک کنم." این کار را نکنید، خوب نیست و ممکن است چنین مشکلات فنی به وجود آید.

6- هرزنامه‌ها و جریمه‌ها. در مورد تشخیص این نوع برایتان توضیحی کوتاه خواهم داد.

7- مشکلات CTR، تعامل و یا پوگو استیکینگ. مشکلاتی همچون میزان کلیک یا تعامل و یا پوگو استیکینگ زمانی به وجود می‌اید که افراد به سایت وارد می‌شوند، اما  روی دکمه برگشت کلیک می‌کنند، چرا که از نتایج نشان داده شده راضی نیستند. شاید انتظارات آن‌ها و یا بازار تغییر کرده است.

مرحله سوم: مشکلات را حل کنید و به مشاهده نتایج بنشینید
بسیار خوب آخرین مرحله در این فرایند، آن چه که ما قرار است انجام دهیم ایجاد تغییراتی کوچک و مشاهده نتایج است. خوشبختانه ما قادر بودیم که به درستی تشخیص را انجام دهیم و فرضیه‌های عاقلانه را درباره اشتباهات به وجود آمده ارائه دهیم و اکنون قرار است برای حل مجدد آن‌ها تلاش کنیم.

الف- مسائل فنی و درون صفحه‌ای باید بعد از یک خزنده و ایندکس جدید حل شود
اگر ما می‌خواهیم چنین مسائلی را حل کنیم، این مسائل به خصوص در بخش‌های کوچک سایت‌ها باید برطرف شود. به محض این که گوگل صفحه را خزنده و ایندکس کرد، باید متوجه بهبود عملکرد بشوید، اما اگر صحبت ما درباره بخش بزرگی از سایت باشد، این فرایند ممکن است چند هفته زمان ببرد، چرا که گوگل باید تمامی این صفحه‌ها را خزنده و ایندکس کند تا مشکل را برطرف کند و ترافیک دوباره به سمت سایت روان شود. بنابراین، نسبت به صفحه‌های مختلف این فرایند دارای طول زمانی متفاوتی است. شما نمی‌توانید فوراً ترافیک را به دست آورید و به سرعت رشد کنید.

ب- مسائل لینک و مشکلات هرزنامه‌ها و جریمه ماه‌ها برای نشان دادن نتایج به طول می‌انجامد
اگر شما دارای لینک‌های بی‌ارزش و یا لینک‌هایی باشید که به اندازه رقبایتان خوب نیستند، بهبود و پیشرفته شما ممکن است ماه‌ها و یا سال‌ها زمان ببرد. مشکلات جریمه و هرزنامه‌ها نیز به همین صورت است. گوگل نیز گاهی زمان زیادی برای برطرف کردن مشکلات اختصاص می‌دهد. شما کارشناسان هرزنامه زیادی را در توییتر دیده‌اید که می‌گویند تمام مشتریان من که در ۹ ماهه اخیر با مشکلاتی مواجه بوده‌اند، ناگهان امروز دارای رنک بهتری می‌باشند. دلیلش این است که گوگل راه‌اندازی آخرین ایندکس آن‌ها و یا تغییر الگوریتمشان را گرفته و آن‌ها را مرتب کرده است. بسیار خوب،ما به افرادی که این مشکلات را برطرف کنند، پاداش می‌دهیم. گاهی این عملیات ماه‌ها به طول می‌انجامد.

ج- برطرف کردن مشکل تعداد کمی از صفحه‌ها در یک بخش که دارای عملکردی ضعیف می‌باشند، ممکن است به سرعت نتیجه بخش نباشد.
فرض کنید که شما می‌خواهید صفحه "میلواکی" از بخش "شهرها" را درست کنید. شما از تشخیص‌هایتان فهمیده‌اید که مشکل از کیفیت محتوا است. بنابراین، شما به آن صفحه می‌روید و آن را آپدیت می‌کنید. آن‌ها دارای محتوای جدید شده‌اند. این محتوا بیشتر به درد جستجوکنندگان می‌خورد و بهتر کار آن‌ها را راه می‌اندازد. شما آن را ارزیابی کرده‌اید. مردم واقعاً آن را دوست دارند. شما مشکل دو شهر "میلواکی" و "دنور" را برطرف کرده‌اید اما هنوز صفحه‌های ۵ هزار شهر دیگر را بررسی نکرده‌اید.
گاهی گوگل بیان می‌کند که "ما هنوز فکر می‌کنیم صفحه‌های شهرهای شما به طور کل، برای این کوئری دارای عملکرد خوبی نیستند. با این که شاید این دو شهر خوب عمل کنند، اما لزوماً ما نمی‌توانیم به آن‌ها رنک دهیم. چرا که ما به کل بخش‌های صفحه شما نگاه می‌اندازیم و نمره خود را به تمام بخش‌ها می‌دهیم." ما مشاهده کرده‌ایم که این اتفاقات در نتایج گوگل افتادند.
به همین دلیل من اصرار دارم اگر شما نتایج خوبی را از افرادی که مورد ارزیابی قرار داده‌اید، مشاهده نکرده‌اید، این کار را بکنید و بنابراین، اعتماد به نفس شما نیز بیشتر می‌شود. من تغییراتی را برای تعداد قابل توجهی از یک زیرمجموعه اعمال می‌کنم (برای مثال، در ۳۰ درصد یا ۵۰ درصد یا ۷۰ درصد از صفحه‌ها)، به جای این که بخواهم این تغییرات را تنها روی یک نمونه کوچک اعمال کنم.

د- گاهی زمانی که شما با این مشکلات مواجه می‌شوید، یک استراتژی حذف و جایگزینی بهتر از ارتقاء دادن url‌های قدیمی به کار می‌آید
بنابراین اگر گوگل تصمیم گرفته که بخش شهر‌های شما عملکرد خوبی ندارد و بر اساس بردارهای متفاوت دارای مشکلاتی است، بهتر است بخش شهرهای خود را حذف کنید و آن‌ها را به یک url جدید ببرید؛ یعنی مکان و سپس UIهای جدید ایجاد کنید و محتوای بهتری را در آن بگنجانید که به درد جستجوکننده بخورد و بیشتر مشکلات بخش مکان را حل کند، به گونه‌ای که گوگل بگوید: "محتوای جدیدی برای ارزیابی به وجود آمده است بهتر است نگاهی به این صفحه‌های مکانی در onMySite.com بیاندازم که چگونه در برابر دیگر صفحه‌های شهرهای قدیمی عمل می‌کند."

من می‌دانم که مطالب زیادی امروز برای شما بیان کردم و مسائل تشخیصی زیادی را مورد بررسی قرار داده‌ام که لزوما نیازی به دانستن آن‌ها نیست. اما امیدوارم اگر شما با چنین چالش‌های رنکینگی در بخش‌هایی از سایت و یا کل سایت خود مواجه شدید، این مطالب برای شما سودمند باشند. من به نظرات و بازخوردهای شما نگاه می‌کنم. اگر نکات دیگری به ذهنتان می‌رسد آن را برای دیگر افراد بیان کنید. هفته بعد با نسخه دیگر از تخته سفید جمعه به دیدار شما خواهیم آمد. مراقب خود باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقاله های مرتبط

Social Bookmark چیست و تاثیر بوکمارک در سئو

Regex برای سئو رجکس در گوگل سرچ کنسول: راهنمایی برای Regular Expressions

co-occurrence و Co-Citation چیست و کاربرد آن در سئو چیست؟

دوره آموزش سئو تخصصی پیشرفته و حرفه ای

مشخصات نویسنده
نام نویسنده : محسن کریمی
محسن کریمی هستم . مدیرعامل شرکت ایفا نت و مدیر لرنو وب . تمام سعیمان در لرنو وب این است محتوایی بسیار با کیفیت و بی نظیر به شما ارائه کنیم.

دیدگاه‌ها  

noavatar
# نقاشی چهره
سلام مطالب سایت عالیه.ممنون از شما.به امید توفیق روزافزون.
پاسخ دادن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دوره های پر طرفدار

آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش طراحی سایت

کتاب سئو تالیف مهندس کریمی

خرید کتاب سئو seo  پیشرفته

هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند که به عنوان رفرنس اساتید در خیلی از موسسات آموزشی تدریس می شود را تهیه کنید.

آخرین آزمایش های لابراتوار

آزمایش یکآزمایش شماره یک :

تاثیر موقعیت کیورد در عنوان

 

آزمایش دوآزمایش شماره دو:

url فارسی یا url انگلیسی ؟

 

آزمایش سهآزمایش شماره سه:

تاثیر چگالی کلمات کلیدی

دوره های آموزش سئو

 لرنووب،آکادمی لرنووب،لوگو

دوره هایی که در لرنو وب برگزار می شود از حرفه ای ترین دوره های تخصصی آموزش سئو در ایران است که به جای مفاهیم تئوری , تجربیات تخصصی به شما آموزش داده می شود .این دوره ها با همکاری آموزشگاه سئو لرنووب و موسسه پارسه طراحی شده اند. و پس از اتمام مدارک معتبری از فنی حرفه ای , ایزیران وزارت دفاع و ... ارائه می گردد . دوره های دارای 3 ماه پشتیبانی مشاوره سئو هستند و تا تبدیل شدن شما به یک سئوکار حرفه ای شما را تنها نمیگذارند .  سایر توضیحات 

گپی با متخصصین

گپی با متخصصین

معرفی اعضای اصلی تیم لرنو وب


مدیر بخش سئو

سعید مختاریسعید مختاری

مدیر بخش برنامه نویسی

حسین اکبریحسین اکبری

مدیر بخش لینک بیلدینگ

ایمان صدیقیایمان صدیقی

مدیر بخش محتوانویسی

آدرس و شماره تماس لرنو وب


? آدرس دفتر امور قراردادها و کلاس های خصوصی :

تهران - م جمهوری . خ جمهوری . بعد از باستان . پ 1488 .                                  طبقه اول - واحد 2

? آدرس دفتر ونک , کلاس های عمومی :

تهران میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، طبقه 3، واحد 8

? آدرس شعبه اراک : میدان شورا ، مجتمع خاتم - واحد 3

facebook instagram twitter youtube linkedin