آزمایشگاه سئوتحلیل رایگان سایتلغت نامه سئوآزمون رایگان سئو

آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش طراحی سایت

رسانهکتاب های الکترونیکی سئوپادکست های صوتی سئوویدئوهای آموزشی سئونرم افزار های تخصصی سئو

مشاهده دوره های سئو

معرفی بهترین دوره های سئو

دوره سئو،آموزش سئوبرای یادگیری سئو، دوره های فراوانی وجود دارد که میتوانید از میان آنها بهترین دوره را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.چه به تازگی یادگیری سئو را آغاز کرده باشید و چه به دنبال افزایش مهارت های خود باشید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را بهترین دروه های سئو آشنا کنیم.

مدرک داشتن در برخی رشته ها مانند پزشکی آن هم از مراکز معتبر آموزشی و علمی بسیار مهم است.به عنوان مثال هیچ انسان عاقلی علاقه ندارد عمل جراحی آپاندیس خود به پزشکی بسپارد که از طریق ویدئوهای یوتیوب آموزش دیده است.اما در برخی از رشته ها شما میتوانید خارج از فضای دانشگاه، از طریق دوره های متفاوت آموزش دیده و کسب تجربه کنید.

در این دوره ها شما قطعا کمتر از دوره دانشگاهی هزینه خواهید کرد.اما میتوانید سطح علمی خود در زمینه سئو را حتی بیشتر از دانش آموختگان فضای آکادمیک بدانید.البته این موضوع به این معنی نیست که داشتن مدرک دانشگاهی بی فایده است.حضور در فضای دانشگاه و طی کردن مدارج تحصیلی مرتبط با سئو میتواند مزایا زیادی برای شما داشته باشد و البته میتواند رزومه کاری شما را قوی تر کند.مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که سئو یک علم تجربی است و براساس استراتژی های پویا یک سئوکار پیش میرود.از سوی دیگر شما باید موضوع تغییرات و آپدیت های دائمی گوگل را هم در نظر داشته باشید.در این میان نباید از خلاقیت ها و تفاوت استراتژی های رقبا هم غافل شد.

مواردی که در بالا گفته شد نکاتی نیست که شما بتوانید در طول یک ترم تحصیلی و یا در یک جزوه آموزش ببینید.اگر تازه به دنیای سئو پا گذاشته باشید، باید دائما در حال کسب تجربه و افزودن به دانش خود باشید، مانند تعمیرکاری که در ابتدای کار خود به دنبال تجهیز جعبه ابزار خود است.اگر هم در سطح حرفه ای در حوزه سئو فعالیت میکنید باید دائما در حال یادگیری تکنیک های جدید و افزایش دانش خود باشید.در ادامه مقاله لیستی از بهترین دوره های سئو از سرتاسر دنیا در اختیارتان قرار داده ایم که میتوانید به صورت آنلاین هم از آنها استفاده نمایید.

دوره های رایگان سئو


دوره سئو با صدور مدرک HubSpot

HubSpot که به عنوان یک سایت ارائه دهنده نرم افزارها، ابزارها و منابع برای توسعه کسب و کارها شناخته میشود، همیشه نیازهای مارکتینگ را در صدر خدمات خود قرار میدهد.دوره سئو این سایت امکان ارائه مدارک را نیز دارد.خدمات سئو این سایت شامل اصول اولیه سئو، ارزیابی اولیه سایت شما، لینک سازی و تحقیق در مورد کلمات کلیدی سایت شما پوشش میدهد.

مدت زمان دوره سئو : کمتر از سه ساعت برای شش سرفصل


دوره سئو رایگان Ahrefs

یکی دیگر از ارائه دهندگان ابزار سئو، Ahrefs، یک دوره رایگان برای مبتدیان سئو ارائه می دهد. این دوره آموزش سئو را از پایه آغاز میکند، و توضیح می‌دهد که چرا سئو مهم است و شرکت‌کنندگان را از طریق اصول تحقیق در مورد کلمات کلیدی، سئو صفحات و آشنایی با سئو تکنیکال راهنمایی می‌کند.

مدت زمان دوره سئو : 14 سرفصل در دو ساعت

دوره سئو رایگان برای مبتدیان Yoast

سازندگان افزونه محبوب سئو یعنی Yoast برای وردپرس می‌خواهند با یک دوره آنلاین رایگان به شما کمک کنند تا با سئو بیشتر آشنا شوید. برنامه Yoast به گونه ای طراحی شده است که شما را به سرعت با دانش مورد نیاز برای تأثیر مثبت بر رتبه سایت خود آن هم در سریع ترین زمان ممکن مجهز کند.

مدت زمان دوره سئو : دو ساعت

آموزش سئو برای مبتدیان Shopify

وقتی در زمینه تجارت الکترونیک صحبت می شود، Shopify یکی از غول های بزرگ در این موضوع است.این وبسایت بستری است برای کمک به فروشگاه های کوچک آنلاین، تا بتوانند بیشتر دیده شوند و درآمد خود را افزایش دهند.وبسایت Shopify آموزش SEO رایگان برای مبتدیان را ارائه می دهد. این دوره با تمرکز بر خرید آنلاین، برای صاحبین کسب و کارهای کوچک و فروشگاه های آنلاین ایده آل است.

مدت زمان دوره سئو : 16 درس در بیش از یک ساعت

دوره رایگان آموزش سئو داخلی و سئو تکنیکال Semrush

یکی از مهمترین خدمات Semrush، ابزار تحقیق و تحلیل در مورد کلمات کلیدی است.این سایت دوره ای را برای متخصصان سئو با سطح متوسط ارائه می دهد که سرفصل های آن سئوی داخلی و تکنیکال را پوشش می دهد. پس از تکمیل دوره سئو این سایت، شما می توانید برای صدور مدرک سئو این سایت اقدام کنید.


مدت زمان دوره سئو : هفت فصل در یک ساعت

دوره مقدماتی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو WordPress

wordpress به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی محبوب یک دوره مقدماتی برای مبتدیان را ارائه می دهد تا شما را با اصول سئو آشنا کند. محتوای دوره بر حسب نیاز شما در دسترس است و میتوانید در پایان دوره هم مدرک خود را دریافت کنید.

دوره آموزشی بهینه سازی موتورهای جستجو Simplilearn

Simplilearn به عنوان یک مربی آنلاین در نظر گرفته شده است که دوره پیشرفته SEO آن، شما را برای نقش یک متخصص سئو آماده کند. برنامه ریزی این دوره بر تمامی مباحث سئو تمرکز دارد، از اصول پایه ای جستجو گرفته تا مهارت های پیشرفته مانند سئوی خارجی، استراتژی توسعه بازاریابی محتوا، و توانایی مدیریت تجزیه و تحلیل اطلاعات.

مدت زمان دوره سئو : 58 مبحث که حداقل 5 دقیقه و حداکثر یک ساعت و نیم زمان میبرد.

دوره های پولی سئو


مدرک SEO Essentials Moz


SEO Moz ارائه دهنده ابزارها و نرم افزارهای حوزه سئو میباشد.از جمله خدمات دیگر این سایت، طیف گسترده ای از گزینه های آموزشی است که از طریق آکادمی Moz ارائه می دهد. ویژگی خاص این دوره گواهینامه SEO Essentials است. این دوره آموزشی در نظر گرفته شده است تا دانش لازم برای شروع در سئو و ایجاد درک درستی از نحوه عملکرد موتورهای جستجو را در اختیار شما قرار دهد.

مدت زمان دوره سئو : آموزش شش ساعت محتوای هدفمند توسط مربی

قیمت دوره : 595 دلار

گواهینامه فنی سئو Moz

به دنبال مباحثی پیشرفته تر و سئو تکنیکال هستید؟ این دوره آموزشی بر اساس نیاز کاربران طراحی شده است تا کاربر را با مهارت هایی که برای افزایش دانش تخصصی سئو تکنیکال، از مبتدی تا سطح متوسط آشنا و بی نیاز کند.مباحث این دروه در مورد کروال پذیری یا قابلیت خزش , ایندکس صفحات, دسترس پذیری و عملکرد سایت میباشد.

مدت دوره : سه ساعت محتوای تحت رهبری مربی

قیمت دوره : 395 دلار

مدرک تحلیل رقابت در رتبه های سئو Moz

یکی دیگر از دوره‌های آکادمی Moz که برای متخصصان سئوی سطح متوسط تا پیشرفته در نظر گرفته شده است، دوره تحلیل رقبا است که براساس نیاز کاربران تهیه شده است و به شما می‌آموزد که چگونه کمپین‌های سئوی رقبای خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید، آنالیز انجام دهید و حضور رقبای خود را در رسانه‌های اجتماعی ارزیابی کنید.

مدت دوره : سه ساعت محتوای تحت رهبری مربی

قیمت دوره : 395 دلار

دوره سئو و بازاریابی دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو

در این دوره آنلاین از دانشگاه San Diego، اصول سئو و نحوه ساختار وب سایت خود را بیاموزید. در حین یادگیری امکان استفاده از ابزارهای سئو آنلاین مختلف، تجربه عملی را در انجام وظایف یک متخصص سئو به دست خواهید آورد.

مدت دوره : سه ساعت

قیمت دوره : 695 دلار

دوره سئو دانشگاه فونیکس

در این دوره آنلاین، انجام تجزیه و تحلیل رقابتی، تعیین استراتژی کلمه کلیدی و ایجاد ساختار سایت مورد پسند موتور جستجو را بیاموزید. این برنامه به شما درک کاملی از تاکتیک ها و بهترین شیوه های سئو ارائه می دهد.

مدت دوره : سه ساعت، پنج هفته

قیمت دوره : 1194 دلار

بهینه سازی موتورهای جستجو دانشگاه کیپ تاون

این دوره آنلاین به شما مهارت‌های آماده سازی برای کار آموزش میدهد تا به شما این امکان بدهد که با اعتماد نفس مدیر سئو را به عهده بگیرید.علاوه بر درک عملی از بهترین روش های سئو، گواهی معتبری را از دانشگاه برتر آفریقا دریافت خواهید کرد.

مدت دوره : 10 هفته با 10 ساعت در هفته

دوره مبانی سئو در دانشگاه تورنتو

انجام تحقیقات رقابتی و توسعه استراتژی های سئو را در این دوره بیاموزید. شما درک کاملی از نحوه کار گوگل به دست خواهید آورد و بهترین روش ها را یاد خواهید گرفت تا به شما در بدست آوردن جایگاه بهتر در سئو کمک کند.

مدت زمان دوره : 15 ساعت

قیمت دوره : 559 دلار کانادا

دوره سئو آکادمی لرنووب

این دوره که به صورت 0 تا 100 میباشد توسط محسن کریمی که 15 سال تجربه فعالیت در حوزه سئو دارد برگزار میشود.در دوره سئو آکادمی لرنووب شما هیچ احتیاجی به پیش نیاز ندارید و سرفصل های آموزشی این دوره به صورت کامل مباحث سئو را پوشش میدهد.این دوره به صورت خصوصی در (1 تا 2 نفره) در چهار جلسه 3 ساعته به صورت فشرده برگزار میشود.امکان ارائه مدرک آکادمی لرنووب و مدرک فنی و حرفه ای برای کاربران نیز وجود دارد.برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره به صفحه آموزشگاه سئو مراجعه نمایید.

مدت زمان دوره : 12 ساعت

قیمت دوره : 2880 هزار تومان


مطالب مرتبط :

آموزشگاه سئو لرنو وب آموزش سئو حرفه ای ⭐️دوره سئو کلاس seo

معرفی کتاب "سئوی پیشرفته" حاصل 15 سال تجربه یک متخصص

مدت زمان یادگیری سئو

مراحل یادگیری سئو

مشخصات نویسنده
حسین اکبری هستیم استراتژیست محتوا .
در لابراسئو کنار شما هستم تا محتواهای آموزشی با کیفیتی برای سئو تهیه کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاه‌ها  

noavatar
# علی اسماعیل زاده
من با شرکت در این دوره ها تونستم خیلی اصولی سایت خودم را راه اندازی کنم و این دوره ها باعث شد تا تمامی مطالب سئو را دسته بندی شده آموزش ببینم و با کلماتی کلیدی که میخواستم باهاشون کار کنم خیلی راحت به صفحه اول گوگل لینک شدم.
مرسی از آکادمی لرنووب
پاسخ دادن
noavatar
# جواد طالبی نژاد
lمن یک وبسایت شرکتی دارم و با شرکت در دوره های آکادمی لرنو وب توانستم حدود 85% از نیاز های شرکت را براورده کنم و خیلی کمکم کرد تا سایتم روند رو به رشدی داشته باشد.
پاسخ دادن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دوره های پر طرفدار

آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش طراحی سایت

کتاب سئو تالیف مهندس کریمی

خرید کتاب سئو seo  پیشرفته

هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند که به عنوان رفرنس اساتید در خیلی از موسسات آموزشی تدریس می شود را تهیه کنید.

آخرین آزمایش های لابراتوار

آزمایش یکآزمایش شماره یک :

تاثیر موقعیت کیورد در عنوان

 

آزمایش دوآزمایش شماره دو:

url فارسی یا url انگلیسی ؟

 

آزمایش سهآزمایش شماره سه:

تاثیر چگالی کلمات کلیدی

دوره های آموزش سئو

 لرنووب،آکادمی لرنووب،لوگو

دوره هایی که در لرنو وب برگزار می شود از حرفه ای ترین دوره های تخصصی آموزش سئو در ایران است که به جای مفاهیم تئوری , تجربیات تخصصی به شما آموزش داده می شود .این دوره ها با همکاری آموزشگاه سئو لرنووب و موسسه پارسه طراحی شده اند. و پس از اتمام مدارک معتبری از فنی حرفه ای , ایزیران وزارت دفاع و ... ارائه می گردد . دوره های دارای 3 ماه پشتیبانی مشاوره سئو هستند و تا تبدیل شدن شما به یک سئوکار حرفه ای شما را تنها نمیگذارند .  سایر توضیحات 

گپی با متخصصین

گپی با متخصصین

معرفی اعضای اصلی تیم لرنو وب


مدیر بخش سئو

سعید مختاریسعید مختاری

مدیر بخش برنامه نویسی

حسین اکبریحسین اکبری

مدیر بخش لینک بیلدینگ

ایمان صدیقیایمان صدیقی

مدیر بخش محتوانویسی

آدرس و شماره تماس لرنو وب


? آدرس دفتر امور قراردادها و کلاس های خصوصی :

تهران - م جمهوری . خ جمهوری . بعد از باستان . پ 1488 .                                  طبقه اول - واحد 2

? آدرس دفتر ونک , کلاس های عمومی :

تهران میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، طبقه 3، واحد 8

? آدرس شعبه اراک : میدان شورا ، مجتمع خاتم - واحد 3

facebook instagram twitter youtube linkedin